Intrebari frecvente

 Când si cum vă putem contacta ?

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Preturile contin TVA?

Trebuie să îmi fac un cont pe site pentru a putea comanda?

Trebuie să introduc adresa de e-mail pentru a putea finaliza comanda?

Daca sunt persoana fizica pot face comanda pe site-ul dvs.?

Am uitat parola, ce fac?

Cum introduc un produs în coș ?

Cum pot schimba adresa mea de e-mail ?

Ați primit comanda mea ?

Ce pot sa fac daca am primit produsul greșit ?

Ce inseamna livrarea prin curier rapid?

Cand primesc comanda daca plasez comanda sambata sau duminica

Cum pot beneficia de transport gratuit?

De unde pot ridica produsele comandate?

Pot primi coletul sambata?

Care sunt costurile de livrare?

Care este termenul de livrare?

Produsele nu au ajuns încă. Ce pot să fac ?

Deteriorare a bunurilor în timpul transportului:

Cum pot achita comanda?

Care este perioada de garanție a produselor?

În ce condiții se pot returna produsele?

Unde se face service-ul produselor?

Cum pot anula o comandă?

Pot modifica o comanda deja facută?

Trebuie să ridic personal coletul?

Trebuie sa astept sa fiu sunat pentru confirmarea comenzii?

Cum funcționează produsele Medicland și la ce afecțiuni pot fi folosite?

Livrare in Uniunea Europeana

Nu am răspuns la e-mail:

Am nevoie de un pansament Hartmann, cum aleg produsul potrivit pentru afecțiunea mea?

Sunt student la medicina si nu stiu ce stetoscop ar fi recomandat?

Cum pot achizitiona CD-urile cu sunetele inimii si sunetele plamanilor?

Daca doresc un stetoscop gravat de ce e necesar sa efectuez plata produsului in avans?

Care este termenul de livrare al produselor personalizate?

La ce se refera termenul ”editie speciala” în cazul stetoscoapelor?

În cazul gravarii, se pot alege diverse fonturi și culori?

În cazul stetoscopului electronic Littmann 3200 de unde se poate descarca softul necesar utilizarii produsului?

Borseta este potrivita oricarui tip de stetoscop sau este compatibila doar cu anumite modele?

Care este adresa de e-mail, unde pot trimite confirmarea platii in cazul produselor cu plata in avans?

Am nevoie de un scaun de toaleta  cu inaltime reglabila?

Cum aleg marimea potrivita in cazul carjelor cu sprijin pe antebrat ?

Care este termenul de livrare in cazul ortezelor?

Care este modalitatea de livrare in cazul ortezelor?

Scaunul de toaleta si wc-ul de camera vine dotat cu saci de unica folosinta?

Cine poate face recomandarea pentru alegerea corecta a ortezelor?

Cum aleg marimea corecta in cazul ortezelor

Cum imi aleg marimea potrivita la saboti?

Care este diferenta dintre un aparat aerosoli cu compresor si unul cu ultrasunete?

 ●     Când si cum vă putem contacta ?

Așteptăm cu nerăbdare să vă răspundem la toate întrebările dumneavoastră. Mai jos regasiti cateva metode usoare de contact

1. Puteți să ne sunați în timpul săptămânii de lucru, de luni până vineri, între orele 9:00 - 17:00 la telefoanele 0359-805040 (30 linii) sau 0722 628805 (mobil)

2. Trimiteti un email la adresa info@astore.ro

3. Ne puteti contacta prin intermediul formularului de contact de pe site

4..Ne puteti lasa un mesaj pe Facebook

5. Puteti discuta cu noi direct pe live chat in fereastra din partea dreapta jos a paginii.

 

●     Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

 Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi casuta de cautare din partea dreapta sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. De asemenea, puteti folosi sectiunea categorii de produse afisata pe site in partea stanga, dupa care veti gasi tot in partea stanga a paginii diferite filtre de cautare in functie de categorie, producator, pret si caracteristici.

●           Preturile contin TVA?

Toate produsele prezente pe site contin TVA (9% sau 19%)

 ●           Trebuie să îmi fac un cont pe site pentru a putea comanda?

Suntem conștienți că nu toți clienții noștri sunt familiarizați cu magazinele online și ar dori să afle mai multe despre cum se desfășoară procesul de cumpărare online și cum sunt livrate produsele. Pentru a putea cumpăra de pe Medicland.ro nu este nevoie să fiți înregistrat dinainte,dar in momentul in care dotiti sa finalizati comanda va trebui sa introduceti adresa dvs de email si sa setati o parola. Sunt cativa pasi simpli, dar va recomandam crearea unui cont de utilizator pentru a putea beneficia de urmărirea coletului și de înscrierea în programul de fidelitate Medicland. De asemenea înscrierea în lista de newsletter vă asigură ce veți primi cele mai noi informații despre produsele noastre și despre promoțiile în curs.

 ●           Trebuie să introduc adresa de e-mail pentru a putea finaliza comanda?

Da, este un câmp obligatoriu, necesar pentru a vă putea contacta. Dacă nu aveți o adresă fie vă creați una fie faceți comanda telefonic 0359 80.50.40

.●           Daca sunt persoana fizica pot face comanda pe site-ul dvs.?

Site-ul nostru ofera posibilitatea ca fiecare persoana indiferent de statutul juridic sa poata face comanda. In momentul in care parcurgeti pasi comenzii va trebui sa selectati persoana fizica. In cazul in care se doreste ca factura pentru produse sa fie emisa pentru persoana juridica atunci trebuie sa alegeți la Tip Client Persoană Juridică  apoi vor apărea în dreapta câmpurile Firma, CUI/CIF, și mai jos Nr. inreg. reg. com. și banca si contul. E suficient să completați aceste câmpuri.

●           Am uitat parola, ce fac?

Nici o problemă. Faceți click  pe secțiunea " Contul meu " În meniul respectiv aveți posibilitatea să faceți clic pe secțiunea " Ați uitat parola ? " Acolo pur și simplu introduceți adresa dvs de e-mail și veti primi un email unde va puteti reseta parola.

 ●           Cum introduc un produs în coș ?

 Pentru a pune produsele în coșul de cumpărături, faceți clic pe acest simbol: situat mai sus de previzualizarea produsului. Bunurile vor fi adăugate automat în coș. Coșul de cumpărături îl veți vedea întotdeauna în colțul din dreapta sus. Când faceți clic pe coș, puteți introduce datele dumneavoastră și finaliza comanda rapid .

 În prima etapă, veți vedea o listă cu toate produsele comandate. Acolo aveți posibilitatea să modificați numărul de bucăți.

 După ce faceți clic pe următoarea pictogramă:

Se va deschide pasul următor, unde trebuie să vă autentificați în sistem ca un client. Dacă nu ați făcut cumpărături cu noi încă, este foarte ușor să vă înregistrați și să completați informațiile de facturare și de livrare, apoi treceți direct la procesul de cumpărare pentru a confirma comanda. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul clienți, care va fi bucuros să vă ajute.

 ●           Cum pot schimba adresa mea de e-mail ?

Nici o problemă. Faceți clic pe secțiunea" Contul meu " din partea din dreapta de sus a paginii. Aici vă puteți conecta la contul dvs. Site-ul va afișa meniul pentru gestionarea contului dumneavoastră. Aici selectați " Schimbați datele mele "

Acum, introduceți noua adresă de e-mail.

 ●           Ați primit comanda mea ?

După fiecare comandă este trimis un mail de confirmare la adresa de e - mail introdusă la completarea datelor din coșul de cumpărături . Dacă nu ați primit nici un mail, vă rugăm să ne scrieți la info@astore.ro și vă vom ajuta să vă dați seama ce nu a mers bine . Dacă ați primit email de confirmare, totul este în regulă și vă puteți bucura de comanda dvs.

 ●           Ce pot sa fac daca am primit produsul greșit ?

Dacă ați primit produsul greșit , a apărut o eroare , fie la depozitul nostru sau cu operatorul de transport . Vă rugăm să ne trimiteți imediat un email la info@medicland.ro sau să ne contactați telefonic și noi vom schimba cât mai repede posibil bunurile. Dacă atunci când primiti coletul de la curier și se poate vedea în mod clar că marfa este greșită , vă rugăm să nu luați în primire bunurile de la curier..

  • Este comanda mea sigură? Ce se întâmplă cu datele mele personale?

 Toate datele pe care le specificați în cadrul comenzii dvs sunt procesate în condiții de siguranță , în conformitate cu Legea 677/2001 cu privire la protecția datelor cu caracter personal . Mai multe informații privind protecția datelor pot fi găsite AICI.

●           Ce inseamna livrarea prin curier rapid?

Comenzile depuse pana in ora 14:30 si confirmate telefonic sau prin SMS se vor livra a doua zi. In functie de localitatea de destinatie livrarile incep de la ora 8 dimineata. Dupa efectuarea expeditiei noi vom trimite pe email fiecarui client un numar AWB prin care puteti urmarii traseul coletului. Curierul trimite un SMS destinatarului cu planificarea livrarii. Este important sa raspundeti la telefon pentru intra in posesia coletului in timp util.

●           Cand primesc comanda daca plasez comanda sambata sau duminica

Comenzile plasate sambata si duminica, precum si in zilele declarate sarbatori legale, vor fi procesate si predate curierului pana la sfarsitul primei zile lucratoare ce urmeaza celei nelucratoare.

●           Cum pot beneficia de transport gratuit?

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 300 lei transportul este gratuit . Exceptie poate fi cand localitatea de destinatie are kilometri suplimentari fata de punctul de distributie Fan Courier sau coletul depaseste 10 Kg sau produsul se afla in alta promotie (pret redus).

●           De unde pot ridica produsele comandate?

Magazin Medicland Oradea, Str. Primariei nr. 38, Orar: 9 - 18, Luni pana Vineri - deschis, Telefon: 0359805040, Email: info@medicland.ro

Magazin Medicland Cluj Napoca, Str. Victor Babes nr. 11 Orar: 9 - 18 Luni pana Vineri - deschis, Sambata si Duminica - inchis, Telefon: 0359805040, Email: info@medicland.ro

Magazin Stetoscoape.ro, Oradea str Mihail Kogalniceanu nr 9. Orar: 9 - 17 Luni pana Vineri - deschis, Sambata si Duminica - inchis, Telefon: 0359805040, Email: info@stetoscoape.ro

Pentru ridicarea comenzilor din magazinele noastre veti fi sunat de operatorii nostri in momentul cand produsele dvs sunt pregatite.

●           Pot primi coletul sambata?

Livrarea coletelor in ziua de sambata (fara cost suplimentar) 9-14 se face la cerere dupa confirmarea telefonica. Exista exceptii referitor la localitatile unde curierul poate livra sambata. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati telefonic : 0359 805040 sau pe email : info@medicland.ro

●           Care sunt costurile de livrare?

Costurile standard  sunt 19 Lei cu Fan Courier. Aceste prețuri sunt valabile pentru localitățile pentru care nu se percep taxe pentru kilometri suplimentari. IMPORTANT: pentru ca sistemul nostru integrat de calcul al costurilor de transport să poată reda exact costul de calcul vă rugăm să completați cu atenție câmpul Judet si Localitate. Scrieți localitatea, așteptați să se auto-completeze lista de opțiuni și selectați din listă localitatea dumneavoastră. În mod normal ar trebui să aveți localitatea trecută cu majuscule pentru a fi corect completat acest câmp.

●           Care este termenul de livrare?

Termenul aproximativ de livrare este specificat pe site, în pagina produsului, pentru fiecare produs în parte. După ce ați făcut comanda confirmarea exactă a livrării se va face telefonic sau prin SMS.

 ●           Produsele nu au ajuns încă. Ce pot să fac ?

În cazuri foarte rare , pot exista întârzieri privind serviciu de livrare prin curier.

Motivul întârzierii curierului, din păcate, nu depinde de noi, dar vom încerca să vă ajutăm cât de mult posibil, pentru ca produsele să ajungă la dvs cât mai repede. Vă rugăm să contactați în acest caz , serviciul clienți . Colegii vor lua legătura imediat cu firma de curierat pentru a afla unde a apărut problema.

 ●           Deteriorare a bunurilor în timpul transportului:

Trimitem întotdeauna produse ambalate complet noi și originale. Vă rugăm să verificați întotdeauna coletul la livrare în prezența curierului. În cazul în care coletul are probleme, cereți curierului să vă dea să completați formularul de plângere . Numai cu acest formular, putem solicita despăgubiri pentru orice daune de la compania de transport.Eventual daca aveti posibilitatea faceti cateva poze. În cazul în care transportul a fost deja grav avariat, vă rugăm să refuzați coletul și să ne sunați la nr nostru de telefon 0359 80.50.40

  ●           Cum pot achita comanda?

Modalitatile de plata disponibile sunt:

  1. plata ramburs sau la curier in momentul primirii coletului
  2. plata cu cardul Euplatesc.ro
  3. plata in rate (cu card bancar (BRD FInance si Star BT) via Euplatesc.ro
  4. plata prin transfer bancar in contul Medicland.ro SRL , Cont: RO85INGB0000999904177753 deschis la ING Bank
  5. numerar in magazin: Oradea, Str. Mihail Kogalniceanu nr.9
  6. Numerar in magazin:Oradea, str Primariei nr 38
  7. Numerar in magazin:Cluj-Napoca, str Victor Babes nr 11
  8. depunere numerar in contul: RO96BRDE050SV75905900500 la orice caserie BRD
  9. depunere numerar in contul: RO55BTRLRONCRT0303998801 la orice caserie Banca Transilvania

Pentru a putea efectua cumpărături fără griji vă punem la dispoziție modalitatea de plată cu cardul bancar, modalitate securizată și oferită de Euplatesc.ro. Utilizând tehnologii avansate de criptare Euplatesc.ro asigură securitate maximă, o garanție esențială pentru tranzacțiile online. Serviciile de plată online sunt flexibile și rapide, permit achiziționarea prin toate băncile românești, prelucrând carduri VISA, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Poti verifica aici daca cardul tau e inrolat in sistemul 3dSecure https://www.euplatesc.ro/verifica_inrolare/

 ●           Care este perioada de garanție a produselor?

Perioada de garanție a produselor este specificată pe site, în pagina produsului, pentru fiecare produs în parte.

 ●           În ce condiții se pot returna produsele?

Produsele care nu au fost folosite, demontate și montate și care au ambalajul complet și nedeteriorat pot fi returnate în condițiile prevăzute de lege. Puteți afla mai multe detalii la pagina de retur produse Medicland.

 ●           Unde se face service-ul produselor?

Firma/Firmele unde se poate face service-ul pentru produsul achiziționat se găsește pe certificatul de garanție al produsului

 ●           Cum pot anula o comandă?

Anularea comenzii se poate face telefonic (vezi contact Medicland) sau daca aveți cont pe site-ul nostru intrați în contul dvs, faceți click pe “Contul meu” apoi “Comenzile mele” si anulați comanda. Aceasta se poate anula doar daca nu a intrat in procesare.

 ●           Pot modifica o comanda deja facută?

Modificarea comenzii se poate face telefonic (vezi contact Medicland) sau prin e-mail răspunzând la e-mailul de confirmare primit

●           Trebuie să ridic personal coletul?

Puteți delega pe cine doriți dvs. să vă recepționeze coletul, e suficient să vă înțelegeți cu curierul în momentul în care vă sună să vă anunțe că urmează să vă livreze coletul.

 ●           Trebuie sa astept sa fiu sunat pentru confirmarea comenzii?

Da, pentru a vă informa asupra disponibilității produselor și a termenului de livrare veți fi contactat de un reprezentant Medicland.ro sau veti primi un SMS

 ●           Cum funcționează produsele Medicland și la ce afecțiuni pot fi folosite?

Detalii despre produsele noastre puteți găsi pe Blogul Medicland, o colecție de articole scrise de specialiști în domeniu.

 ●           Livrare in Uniunea Europeana

Livram in toate tarile din Uniunea Europeana. Pentru a efectua o comanda este necesar sa ne contactati pentru informatii suplimentare.

 ●           Nu am răspuns la e-mail:

La toate e-mailuri primite răspundem în termen de 24 de ore. După week-enduri sau sărbători publice, aceasta poate dura puțin mai mult , dar vom încerca întotdeauna să găsim cele mai bune soluții pentru a răspunde la mesajele din poșta electronică cât mai rapid.

Dacă nu primiți în 48 de zile lucrătoare un răspuns, vă rugăm să verificați folderul SPAM din e-mailul dumneavoastră. Dacă nu ați găsit răspunsul în folderul de spam, e posibil sa fi existat o eroare tehnică. Vă rugăm să ne contactați în acest caz, din nou, prin e-mail sau telefon. Vă rugăm, de asemnenea să ne informați numărul dvs. De telefon, astfel încât să vă putem contacta imediat.

 ●           Am nevoie de un pansament Hartmann, cum aleg produsul potrivit pentru afecțiunea mea?

Produsele Hartmann sunt produse parafarmaceutice, produse destinate reabilitării pacienților. Pentru a face alegerea potrivită nevoilor dvs. puteți suna la numărul de telefon gratuit: 0800 800 943, de Luni până Joi între orele 9 și 12. Sau faceti o poza ranii si trimitetine-o pe mail cu informatii despre pacient si afectiunile acestuia

 ●           Sunt student la medicina si nu stiu ce stetoscop ar fi recomandat?

Stetoscopul 3M Littmann Classic II SE este cel mai vândut model în rândul studenților (și nu numai). Are capsulă dublă, clopot, diafragmă reglabilă, nu provoacă senzația de rece și are tub cu un singur lumen.

Stetoscopul Classic III este utilizat de catre studenti si personal medical, pentru a identifica, a asculta, si a studia sunetele inimii, plamanilor, pentru evaluarea fizica, monitorizarea si diagnostizarea pacientului.,Aceasta dispune de o diafragmă care poate fi reglată ușor și rapid, putând fi modificată în timp util pentru ascultarea frecventelor joase sau înalte. Simultan, diafragma dispune de o suprafață netedă și rezistentă, fiind confecționată din oțel inoxidabil.

●           Cum pot achizitiona CD-urile cu sunetele inimii si sunetele plamanilor?

Aceste  doua Cd-uri se ofera gratuit la achizitionarea oricarui stetoscop Littmann

●           Daca doresc un stetoscop gravat de ce e necesar sa efectuez plata produsului in avans?

In cazul stetoscoapelor gravate plata se efectueaza integral in avans deoarece este un produs personalizat. Tinand cont de faptul ca serviciul de gravare stetoscoape reprezinta o personalizare, aceste produse NU se mai pot returna in termenul legal de 14 zile.

 ●           Care este termenul de livrare al produselor personalizate?

Livrare in 24-48 de ore pentru comenzile cu plata confirmata pana la ora 15:00.

 ●           La ce se refera termenul ”editie speciala” în cazul stetoscoapelor?

În cazul editiei speciale, culoarea capsulei stetoscopului difera de cea standard, aceasta poate fi fumurie,neagra,curcubeu,cupru.

 ●            În cazul gravarii, se pot alege diverse fonturi și culori?

Gravarea laser este standard, aspectul estetic difera in functie de modelul de stetoscop pe care este efectuata. Mai multe poze puteti gasi pe pagina de facebook stetoscoape.ro

●           În cazul stetoscopului electronic Littmann 3200 de unde se poate descarca softul necesar utilizarii produsului?

Softul necesar utilizarii stetoscopului se descarca de pe site-ul oficial 3M Littmann http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_WW/global-littmann/home/stethoscope/steth-assist/?change=true

 ●           Borseta este potrivita oricarui tip de stetoscop sau este compatibila doar cu anumite modele?

Borseta este potrivita tuturor modelelor de stetoscop Littmann. Este varinta mare si incape orice model.

 ●            Care este adresa de e-mail, unde pot trimite confirmarea platii in cazul produselor cu plata in avans?

Adresa noastra de e-mail unde ne puteti contacta este info@stetoscoape.ro

 ●           Am nevoie de un scaun de toaleta  cu inaltime reglabila?

 La scaunele de toaleta  modelele cu inaltimea reglabila sunt Ortomobil 047420 si 047400 si 015205F

●           Cum aleg marimea potrivita in cazul carjelor cu sprijin pe antebrat ?

Marimea potrivita in cazul carjelor cu sprijin pe antebrat se face in felul urmator se masoara  distanta de la podea pana la incheierura mainii.

●           .Care este termenul de livrare in cazul ortezelor?

In cazul ortezelor termenul de livrare este de 3-5 zile lucratoare.

●           Care este modalitatea de livrare in cazul ortezelor?

  Livrarea ortezelor se face prin curierat rapid numai prin Fan Courier.

●           Scaunul de toaleta si wc-ul de camera vine dotat cu saci de unica folosinta?

Scaunul de toaleta si wc-ul de camera nu vine dotat cu saci de unica folosinta, acestia  se pot comanda optional.

●           Cine poate face recomandarea pentru alegerea corecta a ortezelor?

In cazul ortezelor recomandarea se poate face numai in urma unui consult de specialitate si de catre medicul specialist.

●           Cum aleg marimea corecta in cazul ortezelor

Fiecare model de orteza are o pictograma a zonei de masurare.

 ●           Cum imi aleg marimea potrivita la saboti?

Încălțămintea trebuie să se potrivească perfect piciorului dumneavoastra fără să fie prea lungă sau prea scurtă.Pentru a nu avea nici un dubiu ca marimea comandata online la saboti vi se potriveste, este cel mai bine sa va masurati talpa piciorului. La modelele cusute pe exterior trebuie sa tineti cont de latimea piciorului. Eventual puteti coanda cu o marime mai mare.

  ●           Care este diferenta dintre un aparat aerosoli cu compresor si unul cu ultrasunete?

Diferenta dintre un aparat aerosoli cu compresor si cel cu ultrasunete este ca  la cel cu compresor nivelul de zgomot este ridicat dar nebulizeaza substantele uleioase,iar la cel cu ultrasunete nivelul de zgomot este redus dar nu nebulizeaza substantele uleioase.

 

Ultimele vizualizate